Dependenta de zahar - Partea II

Dependenta de zahar - Partea II

Iata cateva sfaturi pentru a face mai usor procesul de renuntare la dependenta de zahar:

 

·         Lucrurile importante se realizeaza in timp.

   Adoptarea unui stil de viata sanatos include eliminarea zaharului din alimentatie. Decizia este pe termen lung. Asadar, incepe prin eliminarea zaharului, renuntand la sucuri si dulciuri. Le poti inlocui cu compoturi facute in casa doar din fructe si deserturi fara zahar. Apoi, pe parcurs, incearca sa gasesti varianta neindulcita a 1 - 2 alimente pe care le consumi in mod frecvent. Continua apoi cu altele doua, si tot asa.

·         Consuma mancare neprocesata.

   Hraneste-te cu produse cat mai naturale, mai ales pe perioada verii, cand exista o gama atat de variata in pietele din orice oras. Incearca branza, oua, carne, legume si fructe proaspete, pentru ca acestea iti vor da senzatia de satietate si iti vor tine glicemia sub control.

·         Hidrateaza-te corespunzator, mai ales daca te antrenezi in sala de fitness.

   Uneori, deshidratarea organismului este confundata cu senzatia nevoii de zahar. Consuma apa sau limonada de cate ori ai ocazia. Pentru limonada, alege un indulcitor natural, cum este cel de stevie, ori mierea.

·         Gaseste satisfactie in preocupari sanatoase - fitnessul este una dintre ele.

    Incearca sa compensezi nevoia de dulce, mai ales in prima parte a procesului de acomodare, prin cel putin 1,5 sesiuni de Gym pe saptamana - care iti vor da o stare de reala satisfactie.

·         Atunci cand simti nevoia de ceva dulce, alege variantele naturale.

   Bananele sunt printre cele mai eficiente, insa poti incerca orice alta varianta iti doresti. De preferat sunt fructele pe care le poti gasi in piata si care nu sunt de import, precum prune, piersici romanesti, mere sau caise.

·         Ofera-ti mici recompense.

   Alege sa gusti, nu sa iti satisfaci pofta prin portii mari. Renunta la gandul ca nu vei mai manca pentru o perioada lunga de timp acel aliment. Este extrem de benefic pentru organism sa reduci cantitatea. Deci o mica recompensa, din cand in cand, nu va face rau nimanui.

·         Fii realist si nu te critica prea dur.

   Persevereaza, indiferent cat de greu ti se va parea la un moment dat. Accepta-ti momentele de slabiciune. Nu ceda doar pentru ca uneori calci stramb. Cu timpul vei ajunge sa iti schimbi radical obiceiurile alimentare in beneficiul propriu, iar acest lucru va fi adevarata recompensa.

 

Pentru mai multe info: 0722368037 - Cezar Gregoriev

Postat in 2016-07-12 de Cezar Gregoriev 0 747

Adauga un comentariuLeave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Categorii blog

Ultimele comentarii

No comments

Cautare in blog

Prev
Next

No products

To be determined Shipping
0,00 lei Total

Finalizare Solicitare