4 SUGESTII - ANTRENAMENT COMPLET IN 30 MINUTE

4 SUGESTII - ANTRENAMENT COMPLET IN 30 MINUTE

1. Un circuit pentru intregul corp SAU – astazi parte superioaa a corpului / peste 2 zile faci partea inferioara SAU astazi lucrez “muschii mici” si / peste 2 zile lucrez “muschii mari”. Tipul de antrenament trebuie sa se potriveasca cu tipul tau de personalitate, constitutie si imaginatie.

Este o rutina de aprox.30 minute pe care o faci atunci cand ai timp putin sau nu ai motivatia necesara pentru fitness desi constiinta te indeamna.

Eu ma simt bine in timpul antrenamentului pentru ca nu ma gandesc, ci execut conform unei rutine  care s-a format de-a lungul anilor si,  ma simt mult mai bine dupa antrenament.

2.  Lucreaza un singur set per fiecare aparat! Nu intotdeauna – doar atunci cand nu ai timp sau ”chef”. In rest desigur executa 2-3 seturi. Important este sa atingi “pragul de rezistenta” specific din acea zi.

Dupa cum stiti multe alte lucruri au prioritate in viata, dar o sesiune de antrenament in forta” -  cu 1 set de max. 15 repetari per aparat, iar la terminare o plimbare de 15 minute completeaza suficient atat partea de cardio, cat si de Forta.

3.  Combina exercitiile la aparate cu aceste 4 exercitii suplimentare pentru a mai salva din Timp si  pentru diversitate:

  •            FLOTARI (umeri, piept, bicepsi)
  •            PLANK PE COATE (umeri, abdominali, pulpe)
  •            GENUFLEXIUNI (pulpe, fese, pulpa spate, gambe)
  •            FANDARI ( pulpe, fese, gambe)

Inainte sa le executi, fii sigur ca stii cum se lucreaza correct. I acest sens, cere ajutorul unui instructor de fitness din Gym… si mai ales, daca te doare ceva – Opreste-te!

4.  Exercitiile pe aparate Cardio-Fitness sunt aproape obligatorii la “incalzire” dar - incearca si o sesiune exclusiva de CARDIO – adica 10 minute pe bicicleta, 10 minute pe eliptic si 10 minute pe banda de alergat. Acest tip de sesiuni sunt potrivite mai ales iarna cand, oricum ne lipseste miscarea mai mult decat vara.

Sau poate te poti duce la Gym 20 minute de dimineata inainte de a intra « la munca » si inca 20 de minute dupa serviciu – desigur, daca ai un Gym aproape adica la 5-10 minute de mers pe jos.

NU UITA! chiar si urcarea obisnuitelor scari intr-o cladire, la intoarcerea acasa ( in loc sa iei liftul), sunt benefice si acopera un minim necesar de fitness.

Contact:

Cezar Gregoriev - 0722.368.037
www.fitness.com.ro 
www.aerobics.ro / www.saune-tylo.ro

www.fitness.com.ro

Postat in 2019-10-15 de Cezar Gregoriev Fitness 0 104
Tag: fitness

Adauga un comentariuLeave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Categorii blog

Ultimele comentarii

No comments

Cautare in blog

Related articles

Prev
Next

No products

To be determined Shipping
0,00 lei Total

Finalizare Solicitare