CATEVA RECOMANDARI PENTRU – UN ANTRENAMENT FITNESS COMPLET IN 30 MINUTE!!

CATEVA RECOMANDARI PENTRU – UN ANTRENAMENT FITNESS COMPLET IN 30 MINUTE!!

1.     Planificati-va sesiunea de antrenament sub forma unui circuit. Eu am un circuit pentru întregul corp, care mi se potriveste cel mai bine, trec de la un exerciţiu la altul si am terminat in 30 de minute. Este o rutina pe care o practic atunci când sunt presat de timp sau nu prea am  motivaţie. Este distractiv, rapid, şi ma simt bine in timpul circuitului si dupa.

2.     Faceti un singur SET de repetari. Nu tot timpul desigur dar, atunci când nu aveti timp sau motivatie este un minim necesar si suficient. După cum ştiţi, sunt situati si zile, cand  cate 1 set de 15 repetari si apoi - o plimbare de 15 minute, pot satisface nevoile dumneavoastră Cardio şi de Fitness.

3.     Combinati diferite execrcitii de forta. Lucrand acest tip de exerciţii, care implica mai multi  muschii in acelasi timp,  poate salva mult timp din sesiunea programata:

·        flotari (intareste piept, biceps, umeri)

·        banchete (intareste umerii, abs, quads)

·        genuflexiuni (intareste cvadriceps, glutes hamstrings, gambe)

·        sarituri/fandari (intareste cvadriceps, glutes, gambe)  

Asiguraţi-vă că ati consultat sau aveti un Instructor in Gym, care sa va explice Tehnica de Lucru PLYOMETRIC, înainte de a face aceste exercitii pe cont propriu – şi în cazul în care doare ”ceva » OPRITI-VA! 

4.     Încercaţi un circuit CARDIO-vasculare. De exemplu : 10 minute pe biciclete, 10 minute pe eliptice şi la 10 minute pe Banda de alergare. Aceasta este o modalitate foarte bună de a diversifica antrenamentul şi de al alterna, dacă v-aţi plictisit de rutina sesiunilor de fitness.

5.     Un alt mod de a negocia o sesiune de 30 de minute Cardio, este să exersati 10 minute înainte de lucru, 10 minute în timpul pauzei de prânz si 10 minute după programul de lucru! Totul este sa aveti o Sala de Fitness serioasa in apropiere !!

NU UITATI: fie ca este vorba de un antrenament de Forta sau unul Cardio-vascular, adesea cele 30 de minute sunt tot ce ai nevoie pentru o distracţie şi un antrenament motivant pentru a-ti implini cele 2 scopuri: SANATATE si IN FORMA”.

Cezar Gregoriev / www.fitness.com.ro

Postat in 2016-07-26 de Cezar Gregoriev 0 785

Adauga un comentariuLeave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Categorii blog

Ultimele comentarii

No comments

Cautare in blog

Prev
Next

No products

To be determined Shipping
0,00 lei Total

Finalizare Solicitare