MEMBRII GYM-ULUI nostru vor fi cu noi si peste o luna? - Partea III-a

MEMBRII GYM-ULUI nostru vor fi cu noi si peste o luna? - Partea III-a

Sa aduci vizitatori in noul Club de fitness sau in cel vechi, depinde de un bun Plan de Marketing si Promotie „la zi”.

Daca au ajuns in Club, ai strabatut deja 51% din drumul pana la achizitionarea unui abonament de catre noul client.

Dar mai departe?  Cum il pastrezi pe acest client cat mai mult timp ca Membru al acestui Club ??

 

Se cheama RETAINING QUOTIENT adica, cati membrii poate sa convinga Clubul de Fitness sa ramana timp de 1 an, din cei care s-au inscris la inceputul aceluiasi an!

                                  In mod normal, daca acest RQ se mentine peste 65% - e bine!

Dar, stiti cum sa procedati pentru a retine cat mai multi membrii in Clubul Dvs.?

 

 Mai jos ultimele 3 puncte pe care le-am identificat ca fiind importante in acest deziderat:

 

  1.       Acel „antrenament personal” in traducere de la PERSONAL TRAINING care, desigur se face „pe bani” – ajuta la retinerea membrilor in Clubul meu sau nu este important?

Se pare ca raspunsul este DA. Asa cum am mentionat in partea a II- a acestui articol, Membrul doreste sa fie „bagat in seama”  si indrumat. Oare nu ar fi util sa avem zilnic cate 15 minute sau doar 10 minute cand Antrenorii nostri de fitness din club sa se ocupe personalizat si Gratis de cate un membru? ...oricum mai pierd vremea prin Gym.

 

  1.       Personalul din RECEPTIE – de obicei se angajeaza fete frumusele si...cam atat!

 Este de departe cel mai important punct pentru Membri actuali sau viitori ai Clubului – odata ajunsi aici.

Trebuie sa aiba „carisma” , sa fie deosebit de politicoase, sa retina dupa nume pe membrii mai vechi ai Clubului, sa prezinte natural toate noutatile Clubului, etc. Deci, personalul din Receptie este foarte important in Retinerea Membrilor in Club.

 

  1.       Excludeti membri recalcitranti din Clubul Dvs.!

In Contractul initial semnat cu Membrul clubului, trebuie mentionate 2 – 3 aliniate prin care il obligati sa mentina o anume Disciplina sociala strict necesara desfasurarii activitatilor din Club.

Cu fermitate si consistenta implementati toate masurile de disciplina si igiena in Club pentru ca multi membri mai ales Femei – nu vor face reclamatii dar atunci cand va veni vremea sa reinoiasca Abonamentul, vor renunta pentru ca: „barbatii sunt nesimtiti, injura, fac mizerie la Toaleta,  vin in slapi in GYM,  stau pe un aparat cate 30 minute.”

 

Contact:

Cezar Gregoriev:  0722 368 037

Postat in 2016-11-11 de Cezar Grevoriev Fitness 0 978

Adauga un comentariuLeave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Categorii blog

Ultimele comentarii

No comments

Cautare in blog

Related articles

Prev
Next

No products

To be determined Shipping
0,00 lei Total

Finalizare Solicitare