MEMBRII GYM-ULUI NOSTRU VOR FI CU NOI SI PESTE O LUNA? - PARTEA I

MEMBRII GYM-ULUI NOSTRU VOR FI CU NOI SI PESTE O LUNA? - PARTEA I

Cum retinem in Clubul nostru membrii actuali si abonatii cat mai mult timp: luni, ani...?

Sa aduci vizitatori in noul Club de fitness sau in cel vechi, depinde de un bun Plan de Marketing si de Promotiile „la zi”.

Odata ajunsi in Club, ai strabatut deja 51% din drumul pana la achizitionarea unui abonament de catre noul client, dar mai departe? Cum il pastrezi pe acest client cat mai mult timp ca Membru al acestui Club?

Se numeste RETAINING QUOTIENT si reprezinta numarul de membri pe care un Club de Fitness ii convinge sa ramana timp de un an, dintre cei care s-au inscris la inceputul aceluiasi an.

In mod normal, daca acest RQ se mentine peste 65% - e bine! Dar stiti ce sa faceti sau cum anume sa faceti pentru ca sa retineti cat mai multi membri in Clubul Dvs.?

S-au facut multe studii si se fac in continuare pentru a adapta noile dependente si tendinte ale pietii de fitness la ultimele tipuri de Sali de fitness si la noile aparate de fitness.

In prima parte a acestui articol, va vom mentiona cateva din intrebarile si concluziile puse intr-un asemenea studiu.

1.    Pe ce sa ne axam intr-un Gym?

Alegem Clase de fitness in Grup sau promovam continuu exercitiile de fitness facute de fiecare client in prezenta unui Instructor de fitness capabil?

In prima varianta, un „work out” tinde catre o clasa de Aerobica, lumea comenteaza, comunica, e si ceva muzica... treaba merge. In al doilea caz, fiecare membru se antreneaza asa cum „ii prieste lui”, in ritm propriu si face exercitiile care i se potrivesc numai lui. Deci ce vom facilita? Spre ce se indreapta majoritatea?

Comunicarea este absolut esentiala.

 Aceasta este o concluzie, dar la noi, in Clubul nostru, ce fel de comunicare apreciaza membrii nostri? Avem noi Personalul potrivit pentru a retine si incanta membrii? Le trimitem SMS-uri cu evenimente, felicitari etc.?

Sau poate pana acum nici macar nu am comunicat cu ei!

3.   Motivele care aduc membrii noi si ce ii face sa ramana?

Pentru Membrii nostri, in cartierul nostru si cu conditiile noastre din Gym  de exemplu, avem numai aparate SH, vechi din punct de vedere moral etc.) - care sunt Motivele care aduc membrii si ii fac sa ramana in Gym?

Sa fie Socializarea, sa fie dieta de pierdere a 15 kg, sa fie dorinta de a pune ceva musculatura pe o conformatie mai slabuta?

Daca intelegi  MOTIVATIA majora a segmentului tau de abonati, ii vei putea retine facilitand exact ce le place.

Saptamana viitoare – partea a II-a.

Postat in 2016-10-24 de Cezar Gregoriev Fitness 0 687

Adauga un comentariuLeave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Categorii blog

Ultimele comentarii

No comments

Cautare in blog

Prev
Next

No products

To be determined Shipping
0,00 lei Total

Finalizare Solicitare