INTRERVIU DL. CEZAR GREGORIEV – PARTEA A II-A

INTRERVIU DL. CEZAR GREGORIEV – PARTEA A II-A

  Ne puteți sugera care ar fi trasaturile specifice  pieței  din România,  în bransa în care activati?

C. Gregoriev: Încet, dar sigur, mentalitatea  se schimba  si în tara noastra:  clientii cer servicii mai elaborate,  locatii complete  si cu "atmosfera", echipamente simple si profesionale; iar detinatorii cluburilor de fitness si Spa au depasit faza imitatiilor de prost-gust, lipsite de personalitate,  asa cum erau cluburile de culturism existente în România, si au ajuns sa ceara  executarea unor centre de Fitness cu personalitate, similare cu cele existente în tarile din UE.

Din pacate, înca se mai apeleaza la solutii de compromis  cum ar fi - închirieri repetate, echipamente cât mai ieftine uzate, nu se folosesc angajati calificati, etc……dar cei care au curaj, ca în orice afacere, vor avea în urmatorii 20-30 de ani o piata exploziva.

Sa nu uitam -  in perioada Crizei economice abia stinsa, FITNESSUL a fost si in Romania, una din cele 3 afaceri care au mers chiar mai bine decat pana la Criza!!

·         Care sunt  câteva  dintre  punctele forte ale firmei PARADIGMA CONSULT, în comparatie cu alti furnizori similari de pe piata din Romania?

C. Gregoriev: Avem ca parteneri producatori  cu zeci de ani de experienta  internationala. Producatori care se ocupa  în principal, conform cerintei de pe piata, de detalii precum estetica deosebita a echipa mentelor ( Panatta ),  adaptabilitatea  lor la orice tip de client, anduranta  aparatelor pentru a evita mentenanta în timpul operarii si bineinteles functionalitatea perfecta – www.echipamentefitness.ro

Mai există alte avantaje în oferta dvs?

Un avantaj ar fi Oferta noastra PACHET adica, preluam clientul din momentul ZERO si il ducem pana acolo unde doreste – fie pana la deschiderea Clubuli, fie pana dupa primul an de operare.

În plus, pentru clientii seriosi, înca de la început se realizeaza  un parteneriat în care noi furnizam si partea de consultanta în recrutare de personal, plan de afaceri, plan de promovare etc.

 

·         Cum considerati ca  va arata piata din România  în viitor?

Cu siguranta, cluburile mici si lipsite de personalitate  vor disparea  încet-încet. Clientul vine o data,  de doua ori, dupa care se va îndrepta catre clubul care ofera mai multe functiuni în acelasi loc, o atmosfera placuta si calma, echipamente prietenoase si personal bine instruit.  Sa nu uitam ca aceasta bransa este de "prestari servicii".

Socializarea devine uneori mai importanta chiar decat antrenamentul in sine iar Fitnessul este si va fi un motiv excellent.

Locatia Gymului devine din ce în ce mai importanta, adica cat mai aproape de clienti. Un loc deosebit  încep sa-l pretinda  si locatiile Spa ( vezi www.saune-tylo.ro ) care desigur, se adreseaza mai ales femeilor si, din acest punct de vedere, estetica si atmosfera joaca un rol si mai important. Acest deziderat se realizeaza  cu multa atentie si grija, detaliile jucând un rol principal si, bineinteles, experienta - acestea  reprezentand calitati esentiale ale firmei noastre, care, de altfel, are o linie de echipamente de fitness exclusive specializate pentru orice tip de locatie Spa.

Postat in 2016-06-17 de Cezar Gregoriev Fitness 0 762

Adauga un comentariuLeave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Categorii blog

Ultimele comentarii

No comments

Cautare in blog

Next

No products

To be determined Shipping
0,00 lei Total

Finalizare Solicitare